Wednesday, July 23, 2008

Stop and Rewind- Memanjangkan yang Pendek

Adela satu haritu kan... Pakcik terasa boring yahamat...So pakcik duduk sesorang pikir punya pikir, terlintas satu idea kat kepala pakcik. Act'tly manyak kali dah idea ni melintas kat pikiran pakcik. Lintas siap tgk kiri kanan lagik... Kalao la pakcik berambut panjang...

Teng Te Deng! PIX!


Muka Pakcik hari itu ...
Muka pakcik waktu sampai ke DNE

Muka pakcik senget sket time kena cornrow braid ngan Cik Geena

Ni dia rupa braids yang bakal menjadi tapak jahitan rambut yang bakal diakui rambut sebenar oleh Pakcik!
Braid dah sampai kelimitnya... Kena pusing balik daaa...
Berehat seketika sambil menghirup udara segar...



Sambung kelik...Pintal Geena pintal!!!

Jahit Geena jahit!!!

Pakcik posing ala2 buat algebra lam kepala...

Pakcik ngan rambut baru kat umah...

Pakcik kat opis... Lepas ni, pakcik gi tambah rambut sket lagi kat tepi... Bagi nampak "wild"! Hahaha...

Teringat plaks dolu2 waktu pakcik kecik2... Kadang2 pakcik ni waktu kecik ske sgt tarik adik pakcik (by the way, pakcik ni anak bongsu ye...) (:P)

Mak pakcik yang sporting ske cakap... Abang, jangan tarik2... Nanti panjang...

Kalao la aku tau value sebenar benda tu bila extra panjang... Wajib aku tarik 6 kali sehari sejak umur aku errr.... Sejak umur aku start mula menarik adik aku... Hahaha...

No comments:

Post a Comment